16 czerwca 2016

Pogadanka....


Cześć, dzisiaj mam ochotę trochę z wami, a raczej do was popisać( pogadać )
Z racji tego, że zbliża się sesja i nikomu nie chce się uczyć, ja poszukałam sobie wymówkę.. "muszę napisać post.." 
Ostatnio nic mi się nie układa... wszystko się wali i burzy ... a u was jak tam ???
W lol'a gram trochę mniej, raz, że muszę się uczyć, a dwa, że jest euro a ja obstawiam mecze              ( trzymajcie za mnie kciuki ) ..
Tkwię w srebrze, nie zanosi się na zmiany, chociaż nie powiem plany były ambitne, gówno z tego wyszło jak zawsze.
Wbiłam sobie dwie 6 masterie, ale wkurza mnie to że musiałam wydać 500 esencji ... moim zdaniem riot trochę tym skopał ..
wbiłam je na:



 

Oba skiny mam ze skrzynek, pokazałabym wam co tam u mnie siedzi w tych skrzynkach, ale za dużo roboty z tym... tak na szybkości tylko wymienię : z bohaterów to zed, singed, xerath ... wiecej nie pamietam, a ze skórek to: legendarki do: ezreala, TF, noctrurna, mundo, scarnera... reszta bez szału jakaś do rengara, blitza ten samochodzik, te co mam na masteriach, vayne arystokratka, lucek pucke i już nie pamietam ale troche tego było ...

Kochani trzymajcie kciuki za moją motywację, żebym wbiła tego golda, bo wstyd, a i za moje kupony na sts:D

buźka Lolova xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz