22 listopada 2016

Nowości na PBE!


Siemanko!
Dzisiaj nowości prosto z PBE!
Zacznijmy może od nowego bohatera którą będzie kobieta z ostrzami zamiast nóg zwana

CAMILLE



PROGRAM CAMILLE




I na sam koniec nowe skórki zimowe!

SANTA BRAUM
1350 Rp


SNOW DAY GRAVES
1350 Rp



Ja na bank biorę Brauma bo przymierzałem się do kupna którejś ze skórek ale w momencie gdy ujrzałem zimowe wydanie tego bohatera to już zdecydowałem na którą skórkę wydam kasę ;)
A wy kupujecie jakieś zimowe skiny?
Jedno trzeba przyznać że w tym roku zimowe skórki są dopracowane i wyglądają zacnie!


3 komentarze:

  1. Pierwsza postać robi wrażenie, świetny blog! Zapraszam też do mnie w wolnej chwili: https://www.fryzomania.pl/category/trymery-do-brody Może znajdziesz coś dla siebie, albo na prezent, polecam!

    OdpowiedzUsuń