17 grudnia 2015

Przepraszma was bardzo !!!

Kochani moi!
Bardzo przepraszam, że was trochę zaniedbałam, ostatnio w ogóle nie miałam czasu, żeby tutaj pisać!
Obiecuję, że zaraz wszystko nadrobimy  !!
Zbliżają się święta, jest snowdown .. wydałam kupę kasy na skiny :(
I wydam jeszcze więcej, ale trochę musicie mi w tym pomóc !
Po pierwsze prezent dla osoby, która pod tym postem złoży najlepsze życzenia wszystkim czytelnikom !!!    

Po drugie waham się między nie którymi skórkami i zrobię ankiety z boku, miło mi będzie jeżeli użyjecie swoich łapek i wyrazicie opinie!!!

Po trzecie chce, żebyście trzymali za mnie kciuki 23 grudnia jak będę kupowała legendarną skórkę (dla tych co nie wiedzą, jeżeli od 23.12-07.01 kupimy skórkę za 1820 rp to automaczynie dostajemy kolejną skórką tajemniczą, jeżeli ta również będzie za 1820 rp to kolejną i kolejną ...) 

A teraz wam pokaże co kupiłam w grudniu

1. 5 skórek tajemniczych



 








 

i od razu  powiem wam tak, żeglarz super ... mega się cieszyłam lubię sobie wbić czasm GP na topa, teemo hmm bezużyteczny według mnie .. trochę samolubna postać ale niech będzie... rivien nie umiem grać, podziwiam tych którym wychodzi !! I karmazynowy talon przyjemnie ale bez szało.. najmniej cieszy mnie lee sin smocza pięść, dlatego, że mam już akolitę i bardzo go lubię !

2. Snowdown



 


I no tutaj nic chyba nie muszę pisać, sejuani jest prze prze przesłodka, w grze wygląda jeszcze lepiej niż na obrazku.. ale to chyba wszyscy widzieli,a orianka no wybaczcie ale jest to jedna z postaci którą bardziej lubię grać na midzie, więc z sentymentu :)

3. Wyprzedaże for me



 

Shywany w życiu bym nie kupiła ale była za 120-150 (rp już nie pamiętam) więc tak o wzięłam, a maokai za ok 360 więc też go wezmę i tyle ... ale ogólnie nie będę się wypowiadała na temat tych wyprzedaży bo mi się trafiły same brzydale !


 Jutro wklejam listę z życzeniami do gwiazdorka...

Pozdrawiam Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz