23 listopada 2015

Koleny tydzień z wami !!

Hej hej !

Dzisiaj mija kolejny tydzień z wami ... czuć powoli zimę, dzisiaj spadł pierwszy śnieg we Wrocławiu i jest bardzo zimno... na rynku zaczynają się pojawiać budki świąteczne.. w końcu za kilka dni rusza jarmark Bożo-Narodzeniowy !
Wczoraj nawet ustalałam z chłopakiem jakie prezenty kupujemy.. eh strasznie szybko leci mi ten czas..
Ale co w lol'u !
Po pierwsze odnalazłam się już na bocie  z powrotem i to jest dobra informacja!
Po drugie kupuję shena !
A po trzecie mój dobry przyjaciel ofiarował mi totem Drevena i dopalacz na 4 wygrane mecze .. Dzięki Macias !!

Co do skórek i to jestem mega rozrzutna i na bank zaraz jakąś kupię ale plany mam takie:
*zimowa lulu
*zimowa orianna
*basenowy zac
*project leona
* i maokai choinka

więc oby mnie rodzina obdarzyła sporą gotóweczką na święta  !!!

A  wy jakie plany?
zimowe skórki wlecą ??
pozdrawiam Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz