16 listopada 2015

Hej ho !

Kochani moi !

Ostatnio się opuszczam w pisaniu dla was, ale kurczę trochę zalatana jestem ... dlatego zmieniam harmonogram- wyrzucam nie potrzebne rzeczy i bawimy się inaczej !
Nowe zasady!

Czwartek- skórka tygodnia zostaje
Piątek- cosplay tygodnia zostaje
Wyrzucam ciekawostkę tygodnia i cytat tygodnia i śmiało powiem, że czekam trochę na wasze pomysły, które na pewno nagrodzę !
Wtorki chcę żeby były znane z konkursów, ale musicie się trochę przyłożyć !!!
Poniedziałek może być podsumowaniem ubiegłego tygodnia i właśnie w tym poście chcę to uczynić!


Tydzień pre sezonowy 6 !

Dobra ogólnie na początku było strasznie, ale teraz trochę się już ogarnęłam. Kiedyś (haha jak to brzmi) grałam głównie na bocie albo supp albo adc w zeszłym tygodniu adc zagrałam raz w ogóle mi się nie podobało i tak samo supp...
Powiedzcie mi jak wam się teraz cs'uje  bo ja sobie w ogóle z tym nie radzę, jedyną linią na której się odnajduję to jest mid, chociaż wcześniej wcale jej nie lubiłam ..
Dzisiaj zaczynam kolejny tydzień i zobaczymy jak mi będzie szło !
A więc do dzieła odpalamy Lol'a i zaczynamy maniaczyć !!!
HA !

Pozdrawiam Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz