7 listopada 2015

Trochę o mnie

Cześć

już od jakiegoś czasu zbieram się do napisania tego postu...

Zacznę może od początku.
Około rok temu ktoś z moich znajomych wpadł na pomysł, żeby zacząć grać w lol'a, pomyślałam wtedy sobie, że to totalny żal... laska grająca w lola..
Ściągnął go mój chłopak, brat, jego przyjaciel i w zasadzie strasznie się nudziłam więc też ściągnęłam.
Oczywiście nic na początku nie czaiłam... Pamiętam jak upierałam się, że chce grać postacią strzelającą .. heh pierwszą postacią jaką grałam   była Jinx, (akurat w rotacji), a zakupioną Ashe..
Pamiętam na początku męczenie się, żeby wbić 5 lvl, potem normalki .. aż ktoś mi powiedział, że tu fajnie sobie obrać jakąś role w teamie.. więc długo się zastanawiałam co bym mogła mainować i wyszło na to, że support: zakupiłam Brauma i pykałam drużynowe normalki na bocie.
Kręci się łezka w oku, ile czasu ta gra pochłonęła, ilu tutaj poznałam ludzi...

Po jakimś czasie zaczęłam pykać sobie na topie .. hmm czym ja na początku tam grałam...aa trynda i aatrox .. hahah to był PLEJSY roku
ajć nie będę wam wszyskich moich mainów wypisywać.. voli, maokai, gdzieś tam gnar, nauti ... hahaha
A teraz mogę świadomie powiedzieć, że nikt z nich nie był moim żadnym mainem :P
Nie wiem czy w ogóle takie coś istnieje w moim przypadku, lubię bardzo adc: Ashe, Jinx i ostatnio Draven.. i na topie: malph.

Oj teraz mi się przypomniała moja pierwsza jungla, ktoś wpadł na pomysł, że mam sobie wziąć fizza na jungle haha ale była polewka, nie wiem czy ja w ogóle w tym meczu kogoś zabiłam, ale raczej nie, nic nie mogłam ubić sama na jungli w ogóle nic nie mogłam zrobić.. masakra (wstyd mi )

Teraz jestem na poziomie silvera i tak pewnie zakończę ten sezon, może nie osiągnęłam nic szczególnego, ale jestem osobą, która grała w swoim życiu w pasjansa,a nie tibie i ciężko było mi to wszystko pojąć:P

Kochani w skrócie o mnie:

* Marta
* 23lata
* studiuję: weterynarię
* Mieszkam we Wocławiu
* marzę o skórce do Zaca i Drevena(basenowe)
* lubię wydawać kasę na skórki
* Lutherek to najlepszy streamer na twitch.tv (zapraszam)
* przykro mi, że nie chcecie zapisywać się do bandy i dostać skórki
* Chcę w przyszłości mieć 3 dzieci
* Mam cudownego pieska Blue
* kotka mniej cudownego Pelkę:P
* nie pochodzę w Wrocławia
* Bardzo chętnie odpowiem na wasze wszystkie pytania

  Pozdrowienia od Blue





       Pozdrowienia od Peli



Dobra słuchajcie idę spać, pozdrawiam was wszystkich serdecznie :)
Muszę coś  wykminić na 1000 wyświetlenie !!
Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz