2 kwietnia 2016

ArQuel ściągał na maturze z matematyki, będzie musiał pisać ją raz jeszcze

Arquel – mniej lub bardziej znany streamer, z pozoru ułożona osoba, ale jak widać jego przeszłość nie była taka kolorowa. Wszystko zaczęło się wtedy, kiedy Krzysztof Sauć podzielił się swoim wynikiem z matury z matematyki.
O całym zdarzeniu poinformował nas jego dobry kolega, z który pisał maturę. Nie chce się publicznie ujawnić, ponieważ ma być to odwet za ukradzioną yerbę z jego domu, którą mu Krzysiek polecił. Od tego czasu przyrzekł sobie, że nie wpuści go już do domu i chce publicznie pokazać, że nie jest taki święty na jakiego wygląda. Jego kolega niestety nie zdał matury, więc uważa, że i Krzysiek by sobie nie poradził bez ściągi. Sprawę tą zgłosił do dyrekcji i wygląda na to, że będzie ponownie musiał do niej przystąpić.
Tajemniczy kolega podzielił się z nami screenem z rozmowy.


Sprawa wydaje się być poważna, dlatego skontaktowaliśmy się z osobami, które miały jakąś styczność z ArQuelem.
Poprosiliśmy o komentarz w miarę znanego polskiego esportowca Remigiusza Puscha – Overpowa. W głębi duszy uważał, że jest mądrzejszy od Arquela mimo iż do egzaminu gimnazjalnego musiał podchodzić trzykrotnie.
Arquel od zawsze był dla mnie podejrzany, przebywając w jego towarzystwie na teamspeaku czułem się nieswojo, nie z tego powodu, że maturę z matematyki zdał na 38%, a ja na 30%, ale bardziej chodziło o jego ciągłe wykłady o yerbie. Przez kontakt z nim czuje się jakbym był jakimś zielarzem, a nie profesjonalnym streamerem i graczem.
To co się właśnie wydarzyło utwierdziło mnie w przekonaniu, że ArQuel nadaje się co najwyżej do parzenia yerby, niech napiszę ponownie maturę to zobaczymy na co go tak naprawdę stać.
Zdarzenie to skomentował także Nervarien.
Yyyy Arquel? Od zawsze wolałem Gucia.
Dis również ma własne zdanie na ten temat.
W sumie ja tych niby streamerów w ogóle nie znam. Jak można ich nazywać streamerami? Jeżeli ktoś ma mniej niż 2000 widzów, to nie jest streamerem, proste.
Komentarzu udzielił także znany kucharz Jakub ‚Kubon’ Turewicz, który dorabia sobie grając w przeróżnych turniejach, czasami pojawia się także na LCSach.
Spodziewałem się tego po nim, ale jakoś się tym nie przejmuje. W końcu sam nie mam matury i nie jest mi ona do niczego potrzebna, bo bez niej można i dobrze gotować i dobrze grać.
Nie wiadomo czy matura ArQuela po donosie jego kolegi zostanie uznana za ważną, ale o wszystkim będziemy starać się informować na bieżąco.

IconGame xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz