7 kwietnia 2016

Mysz komputerowa Razer Diamondback KONKURS !!!

Mysz myszy nierówna i wie to na pewno większość z tych, którzy przebrnęli przez testy kilku by wyciągnąć ze swoich umiejętności wszystko co najlepsze. Zatwardziali gracze wiedzą, iż połowa sukcesu w grze to dobrze dobrany sprzęt, który staje się wtedy przedłużeniem ręki, a nie tylko przedmiotem, który na ekranie komputera odwzorowuje ich ruchy. Od jakiegoś czasu mam przyjemność używać odświeżoną wersję kultowej serii Diamondback i muszę Wam powiedzieć, że mimo, iż moja przygoda z ich Abyssusem skończyła się dawno temu, to Razer nadal trzyma poziom.

Z kupowaniem sprzętu komputerowego mam ogromny problem, ponieważ, co tu dużo mówić ten lepszy, do tanich nie należy a bardzo ciężko znaleźć sklep stacjonarny w którym będzie można na żywo poczuć mysz pod dłonią sprawdzając czy jest dla nas odpowiednia. Dodatkowo, w moim przypadku istnieje bardzo duży problem, ponieważ mam dosyć małe dłonie i krótkie palce, co dodatkowo uszczupla wybór myszy, z których korzysta mi się komfortowo. Przekonałam się o tym jakieś 1,5 roku temu szukając tej idealnej, do grania w CS:GO. Żadna z tych jakie miałam okazję dotknąć nie była odpowiednia do wielkości mojej dłoni bądź chwytu, jakim prowadzę mysz.

 
  

Kochani, warto się udzielać, warto do nas pisać, bo każdy tutaj zostaje doceniony! 
Każda osoba, która skomentuje post, udostępni go  i podpisze się swoim nikiem z lol'a badź mailem, bierze udział w konkursie, a do wygrania mysz gameingowa !!! 
Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz