19 października 2016

Curse przetestowany


Cześć blogowicze,
co tam u was słychać od samego rana ???
Obiecałam wam wczoraj, że przetestujemy dla was Curse ,czyli komunikator dla graczy.
Uważam, że jest to najprostszy komunikator z którym miałam do czynienia.
Wszystko się bardzo łatwo ustawia.
Można go zsynchronizować z grami, my na razie połączyliśmy go tylko z Lol'em,to jest świetna opcja, dlatego, że wszyscy nasi znajomi z League of Legend , który posiadają Curse od razu nam się wyświetlają w polu znajomych i możemy ich bez problemu dodać :)
Pokazałabym wam jak to u mnie wygląda, ale już kiedyś popełniłam ten błąd i pokazałam swoje dane na Skype i nie dawaliście mi spokoju, więc sorki, ale muszę mieć jakąś prywatność.

A co w świecie Lol'a... Powiem wam, że zawsze jak jest końcówka sezonu to ludzie ogarniają dupska i grają całkiem nieźle, więc pniemy się do góry! ! !
Dzisiaj znowu uderzymy w Hurtworld - czy mamy tutaj jakiś fanów gry ???
Wstawimy wam później może jakieś screeny z gry  i zobaczymy ile uda nam się zbudować :D

Miłego dnia !!! 

Znalezione obrazy dla zapytania hurtworld

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz