12 października 2016

Pogodanaka od ranka :D

Cześć kochani,
Kolejny zimny poranek.
Dzisiaj trochę sobie "pogadamy", żeby wam milej dzień mijał. 
Ostatnio staram się wyjść z silvera, początkowo nie było żadnych postępów, ale od pewnego momentu stwierdziłam , że nie będę się przejmować tą grą i wybiorę sobie jedną postać którą skatuję i wyrobię sobie na niej skilla, padło na Swain'a i powiem wam szczerze, że jest progres.
Swain jest doskonały zarówno na tankowate postacie jak i na te dmg, zagrożeniem dla niego jest Jayce i to sporym, ale ma również problem z Jaxem i myślę, że miałby z Pantheonem, dlatego, że posiadają stuna i dość spory dmg.
Jeżeli chodzi o mid'a to wiem, że nie za bardzo sprawdza się na  Morganę, ale ona ostatnio nie jest grana, na pewno nie poradzi sobie z LB dlatego, że jej kombo niszczy wszytsko :)
 Reszta to dla niego pikuś, nawet jeżeli nie ma się okazji na szybkie na feedowanie i w late on radzi sobie równie świetnie.
Nie jest postacią kontaktową, co bardzo mi odpowiada, bo jakoś ostatnio nie mam ochoty na bliższe kontakty :D
Ja sobie zaczynam od budowania rod of ages, a później zależnie od sytuacji.
Teraz jestem na takim etapie, że jak ktoś mi zabierze  Swaina, a będę miała pójść na mida to się chyba popłaczę, dlatego zbieram na coś nowego- padł pomysł żeby Anivię kupić...
MOŻE KTOŚ MA I POWIE CZY TO DOBRY POMYSŁ ????

http://media.tumblr.com/43b3d7a3a6992363d30a13cd4ed57cfa/tumblr_inline_ml1tkcL1PM1qz4rgp.gif 

 Kochani, życzcie mi powodzenia, bo chciałbym skończyć w goldzie. 
Pamiętajcie, że nadal szukamy nadal jednego gracza do 3x3 i tam też chce mieć gold.
Szukamy też pomysłów na jakieś nowe atrakcje na blogu, więc miło nam będzie jak trochę nam pomożecie :D 

 
Pozdrawiam ze swojego stanowiska :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz