28 września 2015

Ciekawostki!

Hej wszystkim :)

Poniedziałek dniem ciekawostek, chociaż trochę spóźniłam, bo już dawno po 19:00 ( za co bardzo  przepraszam).


  1. Początkowo LoL był dostępny jedynie w weekendy, masakra jak to przeczytałam to zaczęłam się zastanawiam co ja bym robiła popołudniami :( 



AKALI !!! 

  1. Ultimate Akali był oryginalnie skillshotem, później zmieniono mechanikę na obecną
  2. Taniec Akali jest wyraźnym odniesieniem do piosenki Beyonce: "Single Ladies"
  3. Jest ona jedną z 2 postaci, która wypowiada słowo "noob" drugą jest Sion




Graves !!!
  1. Tak na prawdę nazywa się Malcolm Graves
  2. Jego Shotgun nazywa się "Destiny" ( PL. Przeznaczenie ), tak samo nazywa się Ultimate TwistedFate'a
  3. Jeśli Graves złapie wrogiego Nocturne'a w zasłonę dymną ( Umiejętność "W" ) wypowie on specjalną kwestię "I've got your darkness" ( PL. Mam twoją ciemność ) lub "Who's in the dark now?" ( PL. Kto teraz jest w ciemności? )




Source


NUNU

  1. Nunu to nazwa psa jednego z deweloperów. Tej nazwy używa również jako ksywki dla żony
  2. Nunu został zaprojektowany przez Guinsoo
  3. Yeti ma na imię Willump
  4. głos do Nunu podłożyła Cristina Ulloa
  5. Nunu umierając w pobliżu Thresha upuszcza dwie dusze (Nunu i Willump)







Zapraszam za tydzień, kolejna dawka ciekawostek !! 
Pozdrawiam 
Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz