30 września 2015

Cytat tygodnia #1


Czas na cytat tygodnia!
To pierwszy wpis z tej serii, a o co w niej chodzi?
A to bardzo proste, wyszukuje ciekawych, śmiesznych rozmów z gier drużynowych, ale to nie wszystko. Będą to też teksty danych bohaterów które przypadły mi do gustu w tym tygodniu :)
Więc będzie ciekawie!


A co dzisiaj?
Dzisiaj rozmowy drużynowe! Poszukałam kilka śmiesznych wymian zdań które mogły by zirytować nie jedną osobę ;)


#1

Heimerdinger: [All] Jak? Oślepiłem ciebie
Jax: [All] Jestem batmanem
Heimerdinger: [All] wtf? Oślepiłem cię!
Jax: [All] Której części nie zrozumiałeś z "Jestem batmanem" ?

#2

Vayne: Nie pozwól im skupiać się na mnie
Wukong: ok
Wukong: [All] NIE ATAKUJCIE VAYNE!

#3

Viktor: [All] Jedyny powód dla którego wygrałaś mida był jungler który cię niańczył
Annie: [All] nigdy nie zostawiaj ośmioletniej dziewczynki bez opieki niani
Annie: [All] dowiedziałeś się tego na własnej skórze


Jak wam się podoba?
Ja się uśmiałam i poprawiło mi to humor niesamowicie :) 
Jeśli spotkaliście się z podobnymi irytującymi i gaszącymi odpowiedziami to piszcie w komentarzach!
Chętnie się pośmieje jeszcze więcej! ;)


Pozdrawiam!
Lolova xD

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz