26 września 2015

Cosplay tygodnia

Hejka wszystkim !

Jest piątek godzina 19:00, a więc czas na cosplay tygodnia !
Przeglądałam dzisiaj sobie zdjęcia tych wszystkich śmiesznych przebierańców i wybrałam dwa wcielenie najlepsze i najgorsze !
Numer jeden ( dla mnie niepodważalny ) to zdecydowanie laseczka przebrana za Gnara, a dokładnie Jessica Nigri :)
Zanim pokażę wam foty to chce pokrótce ...


po pierwsze uszy !!! uszy !!! i jeszcze raz uszy !!! no po prostu zakochałam się, świetne wykonane,
malowanie twarzy brak słów - identiko GNARUS
uważam, że wydaniu seksownym gnar spisuje się rewelacyjnie !!
ponadto zachowała jego słodycz !










Jak już znalazłam gnara, to w sumie nie wiem co skusiło mnie żeby dalej przeglądać te różne foty ...  i nie chcący trafiłam na zaprzeczenie ANNI !!!




Jej w zasadzie nie wiem co powiedzieć ... Bo strój sam w sobie nie jest fatalny ale wydaje mi się, że ta laseczka mogła przebrać się lepiej za Volibera niż słodką małą aneczkę :)


Pozdrawiam Lolova xD !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz