27 października 2015


 



Wpadłam na pomysł, żeby robić wtorkowe konkurs (2 tygodniowe) ...
Nie wiem co o tym myślicie ... ale mi się podoba ! !
O co chodzi teraz ??
Po prawej stronie stworzyłam "moją bandę", każdy kto się tam zapisze  będzie brany pod uwagę w wysyłaniu skórek (tajemniczych) tym razem nagrodzimy dwie osoby, więc jest o co walczyć !

Moja Banda :D

Dobra, mam nadzieję, że lubicie takie zabawy !
Wpisujcie się oczywiście nikami z lol'a , a i nie musicie zostawiać już maili :D

Więcej o konkursie można się dowiedzieć na moim zaprzyjaźnionym streami :D ( link do niego znajdziecie po prawej stronie )  Lutuś :D:D



Rozwiązanie konkursu odbędzie się 10 listopada 




Pozdrawiam Lolova

 Ps. Annie Frankentibbers też może wypaść w tajemniczej skórce :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz