6 października 2015

Wyniki Pierwszej Ankiety !


Na początku istnienia bloga pojawiła się ankieta, był to mój pierwszy post ;)

A tak chciałam się pobawić ustawieniami i wpadłam na pomysł ankiety, co wyszło to wyszło. A mianowicie wyszło bardzo spoko. Myślałam szczerze mówiąc że nikt się nie skusi do głosowania a tutaj proszę aż 9 oddanych głosów. Wydaj się strasznie mało ale biorąc pod uwagę czas istnienia bloga jestem bardzo zadowolona i mam nadzieje że w następnych będzie już tylko więcej i więcej! 

A teraz jak wyniki się przedstawiają?

Pierwsze miejsce ( 5 głosów )


Drugie Miejsce ( 3 głosy )


Trzecie miejsce ( 1 głos )



Ja liczyłam na wygraną fizz'a i udało się! Najlepszy króliczek Na Rift !
Dziękuje wszystkim za oddanie głosów i zapraszam do następnej ankiety, a po więcej informacji zapraszam już jutro około godziny 12 ;)


Lolova xD


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz