5 października 2015

One for All zawita ponownie na Rift ! Ciekawostka #2



Tryb "One for All" zawita ponownie na Rift!

Pamięta ktoś ten tryb?
Ja niestety zaczęłam grac później w Lol'a i jeszcze nie doczekałam się tego trybu więc gdy dowiedziałam się o czymś takim zaczęłam trochę czytać o tym aby dowiedzieć się o co w tym wszystkim chodzi!


Ciekawostki i Informacje !!!

Będzie to trzecia odsłona tego specjalnego trybu!
Był to przede wszystkim pierwszy tryb niestandardowy który zapoczątkował cała serie innych trybów specjalnych. Pojawił się on dwa lata temu od 22 listopada do 2 grudnia, w pierwszym wydaniu był on dostępny na Summoner's Rift, a rok później został wydany na Howling Abyss i zmieniono go tak aby po obu stronach grano tą samą postacią i dostępny był od 29 marca do 8 czerwca. Teraz będzie dostępny znowu na Summoner's Rift i zasady będą następujące:

1. Każdy gracz ze swojej drużyny wybiera bohatera aby ten bohater wziął udział w losowanie z pięciu postaci ( wygrywa większość )
2. Tryb ten powstał w wyniku znalezienia błędu w wyborze bohatera w trybie niestandardowym.
3. Dostępny na Summoner's Rift

A kiedy pojawi się ten tryb?
Najprawdopodobniej pojawi się pod koniec października  czyli na Harrowing. Narazie trwają testy niektórych bohaterów na serwerach testowych !!!

A więc trzeba jeszcze poczekać!

Ja już nie mogę się doczekać, nie miałam jeszcze przyjemności zagrać w ten tryb. Ale sam pomysł rozgrywki mega mi się podoba. Testuje się swoje umiejętności na danym bohaterze! ;)


Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz