28 stycznia 2016

Jak wszłam z B5...

Siemka ludziska...
Dzisiaj chciałam wam napisać jak udało mi się opuścić najlepszą dywizję świata:D
Otóż, nie było łatwo, bo gra się tam zupełnie inaczej niż w innych dywizjach... normalne jest to, że nie ma supportu, a co trzeci bierze jakąś postać pierwszy raz i pisze, że ma prawo się uczyć, nikogo nie interesowało to, że ja wcale  nie chciałam tam być...
Dwa dni, wychodziłam ... zagrałam sama 3 mecze i je wygrałam na supportcie, a w poniedziałek dokończyłam wychodzenie z Lutherkiem i Usiem, obecnie jestem w B3, ale dzisiaj mam nadzieję, że wejdę do B2, wczoraj zagrałam 9 meczy jeden przegrany, reszta wygrana...
Co banuje ??
*Mundo
*Malphite(chyba, że go biorę)
*Miss Fortune
*Zed
*Jax
to takie standardowe bany na brązach z mojej strony, oczywiście są gracze którzy banują Katarinę, Yasuo czy Vayne, ale moim zdaniem Vayne na brązach to lipa nikt nie umie nią grać, Kata i Yasuo trochę nie są w mecie.... :)
Czym gramy najczęściej ??
*Nautilus + Tristana
*Leona + Kalista
* na jungli Malphite albo Sejuani, Olaf
* Top: Rumble albo Tam
*i mid: Viktor albo Morgana

i powiem wam szczerze, że zauważyliśmy, że ludzie nie umieją grać na rumbla i viktora w brązach więc bierzcie śmiało...

Co zrobić, żeby wyjść z B5....
O jej na bank nie denerwować się, bo to nic nie da... grać tylko tymi postaciami, którymi umiemy... nie kombinujcie, bo nie warto .. od tego są normale, żeby się uczyć - dlatego lecę ćwiczyć grę Kindred :)

Na co zbierać ??
Na Tama :D ( mam już 3000 rp :P)




No trzymać kciuki w następnym tygodniu wbijam silver !!!

Pozdrawiam Lolova xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz