21 stycznia 2016

żeneda










Nie chcę komentować tego co riot zrobił, ale szlak mnie jasny trafia, kochani z góry mówię, jeżeli ktoś był w silverze to na 100% będzie  w brązie co jest dla mnie chore !
Mój przykład 7 na 10 wygrany BRĄZ V .... WTF ??
Nie rozumiem o co chodzi... POJE*ANA Sprawa !!!!
Przez moment zastanawiałam się czy nie zakończę przygody z tą grą, ale stwierdziłam, że fajnie spędzam czas przy niej ze znajomymi.... teraz będę 3 miesiące wychodziła do srebra, ale ok .... a i nie obliczajcie sobie MRR bo to nic nie da, ja mam dużo wyższe niż BRĄZ 5 a i tak gówno z tego wyszło .... KTO JESZCZE TAKI PROBLEM ???

Rito zrób coś !!!!! 

 

A więc teraz po prawej stronie pojawia się challenge: GOLD 5
*daję sobie na to 3 miesiące
*gram ze znajomymi
*można grać ze mną- napisz do mnie 
*jeżeli mi się uda kupię skórkę jednej z osób która mnie wspierała- jak mnie wspierać: 
WYSTARCZY DOBRE SŁOWO, MOŻNA DAĆ DONATE, ZAGRAĆ ZE MNĄ, ALBO DOŁACZYĆ DO MOJEJ BANDY ! 


Pozdrawiam was bardzo serdecznie- Pechowa Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz