18 stycznia 2016

Na dobranoc...


 http://larpownia.pl/wp-content/uploads/2015/12/907531405513443667741.png






Kochani moi, nie wiem czy zauważyliście ale zbliżamy się do 1200 wyświetleń : )

JEST mi niezmiernie miło, że ktoś tutaj jeszcze zagląda, mam w planach w tym nowym roku trochę rozwinąć bloga, wszelkie wasze propozycje bardzo chętnie przyjmę, możecie mi je podsyłać pod postami w ogóle chce was zachęcić do komentowania, bo bez was ten blog nie istnieje, piszę dla was, ale też dla siebie, mogę wam powiedzieć szczerze, że jest to dla mnie swego rodzaju nowa przygoda, która jak na razie biegnie gdzieś swoim torem. Wiem, wiem .. jestem trochę nie sumienna jeżeli chodzi o posty, ale nie zawsze mam czas i siłę, żeby je pisać... nie wiem czy za jakiś czas nie będzie drugie autora postów... hmmm ???
Chce w najbliższym czasie stworzyć post, w którym będziecie mogli mnie poznać, zobaczyć jak wyglądam... KIM JESTEM ???
A teraz lecę pograć teamówki
Buźka !

Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz