Cześć !!!
Kochani wiemy, że waszym od wiecznym problem jest gra na Zed'a , bądź Akali... dokładniej na zabójców.
Przeanalizowaliśmy bohaterów lol'a i stwierdzamy jednogłośnie, że najlepszą kontrą na PRAWIE każdego asassyna jest Poppy.
Mała słodka dziewczyna.
Sille, a dokładniej te które tyle mogą zdziałać :
(W):
|
Bierna: Poppy zyskuje premię do pancerza i odporność na magię równą 12%. Jeżeli Poppy posiada mniej niż 40% maksymalnego zdrowia, to premia zostaje podwojona do 24%.
|
Aktywna: Poppy zyskuje premię do prędkości ruchu na 2.5 sekundy i otacza się polem ochronnym, które blokuje większość ślizgów i odpycha cele próbujące ominąć pole oraz zadaje im obrażenia magiczne. Efekt może wystąpić tylko raz na danym celu.
- Prędkość ruchu: 32 / 34 / 36 / 38 / 40%
- Obrażenia magiczne: 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+70% mocy umiejętności)
(R):
|
Pierwsza aktywacja: Poppy przygotowuje swój młot do zadania potężnego uderzenia przez maksymalnie 4 sekundy i tym samym spowalnia się o 15%. Jeżeli przygotowanie zostanie anulowane, to czas odnowienia zostaje skrócony o 75%.
|
Druga aktywacja: Poppy wyprowadza potężny cios młotem i wysyła fale uderzeniową, która zadaje obrażenia i odrzuca na wielką odległość w stronę bazy wszystkich wrogów na niewielkim obszarze obok młota.
Długość rozpadliny i zasięg
odrzucenia zależą od czasu przygotowania umiejętności. Jeżeli
umiejętność zostanie natychmiast aktywowana, to wszyscy wrogowie wokół Poppy zostaną podrzuceni na 1 sekundę.
Poppy posiada wizję na wrogów w powietrzu, którzy dodatkowo podczas lotu są niewrażliwi i niemożliwi do trafienia.
Pamiętającie, proszę was, że nie jesteście sami w tej drużynie gra toczy się między 5x5, więc Ci bohaterowie muszą tworzyć team !
Weźcie pod uwagę Poppy, którą na tobie, bądź nawet na tym supporcie da wam duże wsparcie !
Trzymajcie się i miłego dnia !
|
- Obrażenia fizyczne: 200 / 300 / 400 (+90% premii obrażeń ataku)
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz