11 września 2016

Nowy Yorick- moje spostrzeżenia

Cześć kochani.
Dawno nie pisałam, bo trochę jestem zawalona robotą, ale dzisiaj znalazłam chwilę na meczyk w lol'a i stwierdziałam ,że coś tutaj wam napiszę.
Grałam nowym Yorickiem, na topie, przeeee kozak !!
Podoba mi się w nim praktycznie wszystko, ma stuna na W co jest super, skill z daleka na E i z bliska na Q, i ulti pojawia się taka zjawa i bije razem z nami więc też spoko.
Myślę, że powinien być grany, moim zdaniem to raczej mid game do late game nawet, początkowo- grałam na Kleda (nie cierpię tej postaci, jest bardzo mocna) i nie miałam z nim szans, ale później okazało się, że to raczej ja rozdaje karty więc luzzik.
Mecz przegrany, ale co tam po porażce otrzepuje się i idę dalej.
Powoli wracam na salony lol'a we wrześniu jeszcze tak kilka razy w miesiącu zagram, ale w październiku zapowiadam codzienne spinanie dupska wieczorem i wbijanie golda, bo w tym silverze trochę nudy !
Trzymajcie za mnie kciuki !
 by Lolova xD

Znalezione obrazy dla zapytania yorick new


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz