13 września 2016

Statuetki, figurki i koszulki nowości od Riot !!





Siemanko!

Mam dla was porcje nowości które pojawiły się w minionym miesiącu w sklepie Riot'u. Nigdy nie interesowały mnie koszulki, smycze czy tym podobne rzeczy lecz inaczej sprawa miała się odnośnie figurek, więc. Zacznijmy od najstarszych przedmiotów dochodząc powoli do nowości z przed paru dni. 


Dwie pierwsze rzeczy to figurka Fiory oraz Zeda w oprawie graficznej PROJECT.
Jedna taka kosztuje 20 $, problem w tym że nie można ich już kupić. Rito why?


Kolejną figurką jest Arcade Hecarim który kosztuje 25 $ i trzeba przyznać że wygląda niesamowicie. Jedna rzecz która przykuwa moją uwagę to ta genialna podstawka figurki, pomysł genialny.

Natomiast tutaj mamy do czynienia ze statuetką Caitlyn która charakteryzuje się przede wszystkim tym że jest o 12 cm wyższa od figurek, bardziej szczegółowo wykonana i droższa. Za takie cacko przyjdzie nam zapłacić 60 $ i trzeba powiedzieć że jest to najtańsza statuetka dostępna w sklepie ;)


Na sam koniec chyba wszystkim znane figurki firmy POP!
Za jedną taką sztukę przyjdzie nam zapłacić 12 $, a mamy do wyboru 6 postaci. Mam nadzieje że w przyszłości będzie nam dane ujrzeć więcej championów.




Co wy o tym sądzicie?
Zawsze chciałem mieć choćby jedną taką figurkę czy statuetkę ale nigdy nie przełamałem się by wydać aż tyle na przedmiot który miałby stać i ładnie wyglądać. Natomiast inaczej rzecz ma się z figurkami firmy POP! są tańsze i nie ograniczamy się tylko do serii z Ligi Legend, a mamy do wyboru mnóstwo innych uniwersum. Wydaje mi się że właśnie to jest powód dla którego winylowy Braum lub Amumu stanie obok mojego monitora i mam nadzieje że będzie to początek mojej kolekcji figurek POP! Tylko którego wybrać?!



by Lutherek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz