9 września 2016

Ubisoft rozdaje gry za darmo!



Siemanko!
Nie wiem czy wiecie ale Ubisoft rozdaje gry całkowicie za darmo z okazji swoich 30 urodzin!
Dowiedziałem się o tym w dniu wczorajszym z jakieś anglojęzycznej strony, więc zdziwiłem się że nie było o tym wzmianki na polskich stronach. Bo jednak mówi się że Polacy cebulacy ;)
Prawda jest taka że jak coś jest za darmo to dlaczego by nie skorzystać.
Aktualnie dostępna za darmo jest gra Rayman Origins, następne w kolejce czeka The Crew
I będzie ono dostępne od 14 września czyli już za 5 dni!

                    

Pamiętajcie że gry można pobrać za pomocą platformy Uplay, tutaj moim zdaniem zaczyna się robić ciekawie. Zapytacie dlaczego? Ponieważ Rayman jest dstępny na platformie Origin, a The crew na platformie Steam. Jest to czysty marketing by ludzie zaczeli korzystać z oprogramowania Ubisoftu. Nie wiem jak wy ale ja nigdy wcześniej nawet nie słyszałem o platformie Ubisoftu, a w ich gry grałem ale kupowałem je za pośrednictwem Steama lub Origin. W ten sposób firma upiecze dwie pieczenie na jednym ogniu.
Przyciągnie potencjalnie nowych klientów oraz zapisze swoje 30 urodziny do udanych!
A wy co sądzicie?
Wykorzystacie okazje darmowych gier?




Lutherek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz