2 lutego 2016

Dlaczego???

Drodzy Trolerzy, bo podejrzewam, że takowi też czytają mojego bloga... odpowiedzcie mi na pytanie:

 DLACZEGO ???

Dlaczego psujecie mi i innym zabawę ???
Dlaczego bierzecie postacie o których skillach nie macie pojęcia??
Dlaczego gracie akurat wtedy kiedy ja ???

Długo zastanawiałam się czy to na miejscu pisanie takiego postu, przecież sama nie jestem idealna, nie odwalam nie wiadomo jakich play'sów, ale powiem wam jedna: JA SIĘ KURWA STARAM!!!
Wiadomo bywa tak, że mi gierka nie siądzie, ale to nie pawianie jak debil, nie skaczę pod turety tylko czekam na pomoc od kogoś!
Jak przychodzi jungla i mam problem na lini i ta jungla zabije a ja dostanę asystę to nie pisze ejj ejj ks-report, tylko dziękuję za pomoc, bo kurczę sama nie  mogłam jakoś dać sobie rady !!
W ogóle ostatnio gadaliśmy ze znajomymi, że to jest gra zespołowa i coś takiego jak Ks'y nie istnieje (...) Bardzo chciałabym prosić o troche kultury w szczególności my Polacy mamy ogromne skłonności do FLEJMIENIA (specjalnie tak napisałam), obrażania!
Nie wiem czy zauważyliście jak ładuje nam się gra to tam zazwyczaj wyskakują super rady od RIOT, dzisiaj mi się pokazało, że jak się kogoś obraża po deadzie to gorzej mu idzie ! I serio to nie jest żadna motywacja dla tego gracza !
Kochani moi, życzę wam mocnych playsów :D



 

Buźka Grubasy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz