5 lutego 2016

Nowe skórki w lutym

Hejka Kochani !

Co u mnie???

Zmagam się z brązem jeszcze chyba 4 mecze i będę w silverze, nie mam ostatnio czasu, żeby grać aż tak dużo... jest sesjsa a ja w poniedziałek mam egzamin, ale coś tam sobie pykamy ze znajomymi.

Przejdźmy do sedna, czyli nowe skórki, które pojawią się w lutym, a mianowicie już od wczoraj można kupić nowe skórki do Dravena, Sejuani i Tryndamere  


Draven Łowca Bestii


Tryndamere Łowca Bestii

 


Sejuani Łowczyni Bestii



Te skórki już od wczoraj można kupić ! Polecam Drevena- znienia skille, Sejuani jest piękna ale nie widać żadnej zmiany- lepsza na Poro<3

Na walentynki wychodzą nowe skórki i tutaj jestem bardzo zła, kupiłam sobie zimową Oriannę a teraz takie cudo wychodzi :)


 Heartseeker Sona i Orianna- może dostanę na walentynki :D



Ps moja nowa tepta od dziś:

 


Lecę do książek, później jakiś meczyk :)
Zapowiadam zmiany na blogu- może dodatkowy autor- negocjacje trwają !
Pozdrawiam Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz