12 lutego 2016

trochę o mnie ...

Kochani witam was bardzo serdeczni,
dzisiaj trochę o mnie !!!

Jestem już po sesji, przyjechałam dwa dni temu do rodzinnego domu i zostaję tutaj do niedzieli :D
Wreszcie porządnie się dotleniłam, od dwóch  dni chodzę na wieczorne spacery z moim psem i muszę przyznać, że czuję się o wiele lepiej, dzisiaj jeszcze pół dnia spędziłam na pracach ogrodniczych. Dzisiejszy dzień jest prze prze przepiękny, świeci słońce i lekko wieje wiatr, cudo !
Od kilku dni nie gram w lol'a robię sobie przerwę do poniedziałku- czyli cały tydzień bez gry !!!
W poniedziałek mam zamiar wejść do silvera i piąć się w górę :D
A wy jak tam ??
Dywizje lecą ??
Cały czas czekam, aż będziemy mieli lepszy internet we Wrocławiu, na szczęście to już nie długo, a wtedy zaczniemy nagrywać dla was filmiki z gier, które ukarzą się na blogu jak i na youtube gdzie mamy zamiar otworzyć z Lutherek18 nasz wspólny kanał.
Oprócz Lol'a będzie też hurtworld- a co to takiego ??
Oto poprosimy Lutherka, żeby nam tutaj wytłumaczył...
Kupiliście sobie ikonkę za pz ???
nie ???
na co czekacie ???


Pozdrawiam Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz