10 lutego 2016

Patch 6.3

Siemka wszystkim,
Dzisiaj korzystając z tego, że jestem w domu i chwilowo nie mam co robić, zabieram się do streszczenia patcha 6.3 :D

W najnowszej aktualizacji zostaną dodane dwie nowe skórki na walentynki, a także wprowadzony zostanie szereg zmian w balansie bohaterów i przedmiotów. Do gry zostanie dodany nowy przedmiot dedykowany dla AD zabójców (np. Zeda, Kha’Zixa).- wprowadzamy Mroczne Ostrze Draktharru. Poza prawdziwie złowieszczym imieniem, przedmiot ten chce stać się odpowiedzią na pytanie „Czy Riot kiedyś zrównoważy zabójców?”. Przez lata widzieliśmy, jak zabójcy kupowali przedmioty z obrażeniami, nawet jeżeli statystyki nie były całkowicie przydatne (najlepszym przykładem było kupowanie Krwiopijców i całkowite zignorowanie kradzieży życia) – przyczyną było to, że dobranie odpowiednich przedmiotów było taktrudne. Jasno zaznaczając „Hej, to dla was!”, możemy zacząć tworzyć oczekiwania co do tego, jak zabójca będzie zachowywał się w walkach, a także zysk siły, jakiego można się spodziewać. Może nie będzie to w 100% zrównoważone na starcie, ale w większości wypadków rada pozostaje taka sama: Jeżeli jakiś zabójca na was spojrzy, uciekajcie.


*Akali: na Q - przywraca więcej energii i R- zwiększono szybkość ataku : Buff

*Alistar Nerf na leczenie: zwiększono jego koszt many i czas odnowienia i z drugiej stony wreszcie kombo QiW będzią wchodziły regularnie :D
*Ekko: Buff: krótszy czas odnowienia Q w early game
*Gragas: Buff na Q: spowalnia na 2 sek. i W zadaje obrażenia obszarowe (może wróci do mety ??)
*Graves: Nerf: zmniejszone obrażenia Q; teraz ma drobne opóźnienie przy zderzeniu z terenem. Q/R nie przerywają już animacji odrzutu.
*Illaoli: Buff:Usunięto opóźnienie po spudłowaniu E. Zmniejszono koszt many E. Nośniki mogą teraz otrzymywać „asysty” od sojuszników.
*Kog'Maw:  zmieniony: Bierna prędkość ataku Q przeniesiona na W. W ma teraz minimalne obrażenia.
*Jax : zmieniony:  Biernie daje mniej prędkości ataku za każdy ładunek, ale może skumulować ich więcej.
 *Poppy:Nerf: Zmniejszone obrażenia Q, ale zwiększone skalowanie i obrażenia zadawane stworom. Dłuższy czas odnowienia E.(Buff w dżungli)
*Rengar: Buff:Krótszy czas rzucania E. E zaczyna działać za Rengarem, jeżeli użyje go podczas skoku.
 *Ryze: Buff:Umiejętność bierna ograniczona do 5 rzuceń zaklęć. Krótszy czas odnowienia superumiejętności.
* Xin Zhao: Buff: W skaluje się z obrażeniami od ataku i trafia krytycznie co trzecie uderzenie. Wyrównany czas odnowienia E.
*Zed: Nerf na R- mniejsze obrażenia(wreszcie)]
*Ziggs: Buff na R- Obrażenia środka R zwiększone.




Mroczne Ostrze Draktharru

Nowy przedmiot dla zabójców. Podstawowe ataki nakładają miniznak śmierci na cel.

Wiadomo, że wielu zabójców, którzy polegali na przedmiotach z obrażeniami od ataku, mocno oberwało podczas przejścia do 2016 roku, szczególnie przez zmiany Ostatniego Szeptu. Na chwilę obecną granie zabójcami często sprowadza się do kupienia Widmowego Ostrza i Paszczy i modlenia się, żeby wystarczyło to do zabicia celu.
Równoważenie głównych przedmiotów to coś, co robimy dla każdej klasy, ale zabójcy poszli w odstawkę – zmuszeni do sięgania po najlepsze na chwilę obecną przedmioty, przez co równoważenie ich było trochę… bardzo niekonsekwentne. Mroczne Ostrze powoduje, że możemy dać im przedmiot, który nie tylko zwiększa ich obrażenia po kupieniu wszystkich przedmiotów, ale także pozwala wyrazić moc graczy z przewagą złota. Strzelcy mają Ostrze Nieskończoności, magowie – Kapelusz Śmierci, a teraz zabójcy – Mroczne Ostrze.
Bierna umiejętność Mrocznego Ostrza, Zmrok, daje zabójcom inny sposób na przyczynienie się do walk drużynowych. Obrażenia od brakującego zdrowia są wyjątkowe pod tym względem, że można uznać je za wzmocnienie obrażeń drużyny – dzięki temu zabójcy mogą lepiej sprawdzać się przy dobijaniu wrogów, zamiast poświęcaniu swojego życia, aby dopaść strzelca.

PRZEPISZąbkowany Sztylet + K.W. Miecz + 850 szt. złota

ŁĄCZNY KOSZT3250 szt. złota

OBRAŻENIA OD ATAKU75 pkt.

PREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU5%

UNIKALNE BIERNE+10 pkt. przebicia pancerza

UNIKALNE BIERNEPodstawowe ataki przeciw wrogim bohaterom nakładająZmrok (120 sek. odnowienia)

ZMROKPo 2 sekundach Zmrok zadaje obrażenia fizyczne w wysokości 90 pkt. + 25% brakującego zdrowia celu. Jeżeli zabijesz cel lub uzyskasz asystę, zanim Zmrok wybuchnie, efekt odnawia się natychmiast.




Naramiennik Poszukiwacza

Więcej pancerza. Przepis zawiera dodatkową Lekką Szatę.
Jeżeli ktoś oczekuje wzmocnienia Klepsydry Zhonyi, to powinno być jasne, że tego nie robimy. Biorąc pod uwagę, jak potężny może być efekt użycia Zhonyi – i jak zniechęcający dla ludzi, którzy chcą was zamordować – jesteśmy zadowoleni z ograniczenia go przez wysoki koszt.
A teraz przejdźmy do Naramiennika Poszukiwacza. Nawet jeżeli sytuacja jest odpowiednia do kupienia Naramiennika Poszukiwacza, toczujecie się z tym źle, więc wprowadzamy zmiany. Dodanie kolejnego przedmiotu z pancerzem zwiększa jego skuteczność, gdy chcecie bronić się przed obrażeniami fizycznymi (czyt. Zedem) w alei.
PRZEPISLekka Szata + Wzmacniająca Księga + 465 szt. złota Lekka Szata + Lekka Szata + Wzmacniająca Księga + 165 szt. złota
PANCERZ25 pkt. 30 pkt.

Zbroja Strażnika

Mniejszy koszt.
Podobnie jak w przypadku Poszukiwacza, Zbroja Strażnika to specjalistyczny przedmiot, który wydaje się być kiepskim zakupem, jeżeli porównać go z innymi, jak Kamizelka Kolcza czy Pas Giganta. Teraz jest tańsza.
ŁĄCZNY KOSZT1100 szt. złota 1000 szt. złota

Pancerz Umrzyka

Zwiększony koszt. Zmniejszone spowolnienie.
Jeżeli graliście w League w ciągu ostatniego miesiąca, jest bardzoprawdopodobne, że kupiliście ten przedmiot. Nie jest to nic złego, ale Pancerz Umrzyka oferuje tak dużo, dzięki statystykom, dodatkowym obrażeniom i możliwościom doganiania przeciwników, że nawet jeżelichcecie kupić Omen Randuina (powiedzmy, przeciwko drużynie skupiającej się na trafieniach krytycznych), ciężko jest zrezygnować z tego przedmiotu. Osłabiamy moc Pancerza Umrzyka, aby decyzja nie sprowadzała się do „kupuj to zawsze, bez wyjątku”.
ŁĄCZNY KOSZT2800 szt. złota 2900 szt. złota
SPOWOLNIENIE MIAŻDŻĄCEGO UDERZENIA75% 50%

Słoneczna Peleryna

Bierna aura zadaje więcej obrażeń jednostkom niebędącym bohaterami.
Kontynuując dyskusję dotyczącą Pancerza Umrzyka, Słoneczna Peleryna to przedmiot, który zdaje się tracić trochę swój charakter. Zwiększenie potencjału zabijania grup stworów powinno sprawić, że obrońcy bez takiej możliwości staną się maszynami do samotnego nacierania tak szybko, że nie zdążycie napisać „Shenpai”.
(Jeżeli nie jest to oczywiste, kupujcie to na Shenie. Nie musicie dziękować).
NOWOŚĆZABAWNA PELERYNATeraz zadaje 50% dodatkowych obrażeń stworom i potworom

Omen Randuina

Mniejszy koszt. Zwiększone zdrowie.
Kończąc temat przedmiotów z pancerzem, usuwamy trochę matematycznych porównań między tym, Pancerzem Umrzyka, a Słoneczną Peleryną, więc nie musicie już zastanawiać się, czy kupować to przeciwko mitycznej drużynie strzelców z Ostrzami Nieskończoności.
Podsumowując – Słoneczna Peleryna do nacierania. Pancerz Umrzyka do ścigania i atakowania. Omen Randuina, aby karać podstawowe ataki i trafienia krytyczne. Ale nie musicie się nas słuchać. Kupujcie, co chcecie. Podążajcie za marzeniami.
ŁĄCZNY KOSZT3000 szt. złota 2900 szt. złota
ZDROWIE450 pkt. 500 pkt.

Odłamek Kircheis

Zwiększone obrażenia.
Chcemy, żebyście czuli się lepiej, zadając obrażenia w alei.
OBRAŻENIA OD NAŁADOWANIA30 pkt. 40 pkt.

Ognista Armata

Zmniejszona prędkość ruchu i obrażenia.
Witamy w trzecim odcinku przedmiotów Zapału. To zmiany zmian.
Podobnie jak w przypadku Pancerza Umrzyka, Ognista Armata jest tymulepszeniem Zapału. Robi wszystko, czego zapragniecie, i jeszcze więcej. Mimo że wygląda to na osłabienia, chcemy, aby Armata była „bezpiecznym” przedmiotem dystansowym, w porównaniu z pozostałymi wyborami.
PRĘDKOŚĆ RUCHU7% 5%
OBRAŻENIA NAŁADOWANIA50-200 pkt. 50-160 pkt.

Kosa Statikka

Zwiększone obrażenia.
Podczas gdy obrażenia Ognistej Armaty zostają zmniejszone, obrażenia Kosy Statikka idą w górę, aby był to przedmiot, po który sięgacie, jeżeli chcecie kogoś szybko załatwić. Przypominamy: Obrażenia Kosy mogątrafić krytycznie (podczas gdy obrażenia Ognistej Armaty nie mogą), co oznacza, że przy wysokiej wartości trafienia krytycznego, Kosa będzie zadawać olbrzymie obrażenia zgrupowanym przeciwnikom.
OBRAŻENIA30 - 100 pkt. 50 - 120 pkt.

Widmowy Tancerz

Mniejszy koszt.
Widmowy Tancerz miał być droższym przedmiotem ze wszystkich pochodzących od Zapału ze względu na jego niesamowity potencjał do zadawania obrażeń i podczas pojedynków. Jak się okazało, konieczność dodatkowej pracy, aby uzyskać dostęp do tych obrażeń (w przeciwieństwie do Statikka czy Armaty), oraz większa trudność w zbudowaniu go były przesadą. W związku z tym obniżamy koszt, aby wszyscy lubiący pojedynki mogli z łatwością kupić przedmiot i z niego korzystać.
KOSZT SKOMPLETOWANIA900 szt. złota 650 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT2800 szt. złota 2550 szt. złota
NOWOŚĆNIE DZIŚTeraz śledzi w opisie, ile razy redukcja obrażeń uratowała wam życie podczas walki

Buty Prędkości

Zwiększony koszt.
Mówiąc najprościej: różnica między użytkowymi butami (Prędkości, Jasności Umysłu i Mobilności) i butami do walki (Obuwie Merkurego, Nagolenniki Berserkera, Tabi Ninja i Obuwie Maga) jest zbyt duża. Podoba nam się zainteresowanie użytkowymi butami, ale są tak tanie, że wszystko inne idzie w odstawkę.
ŁĄCZNY KOSZT800 szt. złota 900 szt. złota

Ioniańskie Buty Jasności Umysłu

Zwiększony koszt.
Podobnie jak powyżej, wyrównujemy cenę z innymi wyborami.
ŁĄCZNY KOSZT800 szt. złota 900 szt. złota

Buty Mobilności

Zwiększony koszt.
Mimo że koszt idzie w górę, łagodzimy to, zwiększając siłę butów, aby były warte poświęceń, których musicie dokonać. W przeciwieństwie do innych, motyw ryzyka/nagrody w przypadku Butów Mobilności pozostaje stały przez cały mecz – więc ruszajcie i wykorzystajcie je jak najlepiej.
ŁĄCZNY KOSZT800 szt. złota 900 szt. złota
PRĘDKOŚĆ RUCHU POZA WALKĄ105 jedn. 115 jedn. 

SMOK !!!!


SMOCZY GNIEW (2. ŁADUNEK)+15% obrażeń przeciw wieżom i budynkom Twoje podstawowe ataki podpalają wieże, zadając 10-180 pkt. obrażeń przez 2 sekundy.
SMOCZA DOMINACJA (4. ŁADUNEK)+15% obrażeń przeciw potworom i stworom Otrzymujesz 20% mniej obrażeń od wież
buźka !!! 
Kupuję Oriannę :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz