23 lutego 2016

Jazz Jackrabbit

Cześć misiaki,
w zasadzie już powinnam się , żegnać, a nie witać, ale jak widać jeszcze chciałam coś tam do was napisać !
Dzisiaj miałam mega wyczerpujący dzień, ogrom wrażeń, ale to nie blog o mnie!
Kolejna gierka, którą chciałabym wam polecić to Jazz Jackrabbit, która występuje też w kilku odsłonach, ale każda polega tym samym.
Zielony królik, biegający po mapce z przeszkodami- PLATFORMÓWKA
Uznałam, że ta konkretna zasługuje na swój osobny post.



Tak mniej więcej wygląda mapka, mamy broń i musimy do biec do celu. Widzicie, że mamy kilka żyć no i lecimy.



Jak widać mapka się trochę zmienia z biegiem czasu gry.

 
te skriny wszystkie są z Jazz Jackrabbit 2
były jeszcze wersje świąteczne, potem jakieś 3 i 4 ale osobiście grałam tylko  w 2 !!!

O ile dobrze pamiętam, co jakiś odstęp w grze pojawiał się boss- który meeega trudny do pokonania.
Na początku mamy podstawową tylko broń, każdą lepszą trzeba zdobyć w trakcie rozgrywki.
Możemy wybrać sobie kim zagramy: ten zielony gościu to Jack,  żółta to jego siostra Lori, i czerwony Spaz brat Jacka... jak łatwo się domyśleć Lori jest najlepsza :*

Czytałam gdzieś, że ta gra z lat 90'siątych osiągnęła w Polsce sukces finansowy, także warto sobie powrócić do korzeni !!




Ps. obejrzyjcie sobie i może zagracie ??

Buziaki Misiaki Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz