Siemanko!
Od dawna chciałem napisać ten post, a chodzi o podstawowy poradnik junglera. Ciekawostki, przydatne informacje odnośnie taktyk itp. itd. Zaczynajmy!
Na początku należy zacząć od mocnych postaci w tym patchu!
Moje Top 10:
Udyr; Elise; Gragas; Nidalee; Quinn; Jax; Graves; Xin Zao; Lee Sin; Rek sai
Czary
Oczywiście smite i to nie podlega dyskusji, a dodatkowo najlepiej zaopatrzyć się w flash'a by móc uciec ale też zaskoczyć przeciwnika szybki wskokiem na linie. Kwestia gustu tak naprawdę bo teleport w niektórych akcjach może pomóc ale co z tego że raz w meczu nam się przyda?
Potwory w Jungli
Nigdzie nie mogłem poszukać przejrzystego opisu co daje dany potwór i jakie korzyści mamy z ubicia go. Jeśli nie mogliście też poszukać takiego spisu to zapraszam niżej!
Starożytny skalniak
Doświadczenie - 150
Zdrowie - 1440
Obrażenie ataku - 73
Odnawia się co - 1,40
Bonus - Dar kamiennej pięści
Czerwony Krzewogrzbiet
Doświadczenie - 100
Zdrowie - 1800
Obrażenia ataku - 80
Odnawia się co - 5,00
Bonus - Herb Żaru
Szkarlatny Brzytwodziób
Doświadczenie - 140
Zdrowie - 1200
Obrażenia ataku - 55
Odnawia się co - 1,40
Bonus - Bystry wzrok
Wędrujący Krab
Doświadczenie - 35
Zdrowie - 750
Obrażenie ataku - 0
Odnawia się co - 3,00
Bonus - Wizja kraba
Większy Wilk Mroku
Doświadczenie - 142
Zdrowie - 1320
Obrażenia ataku - 42
Odnawia się co - 1,40
Bonus - Widmowy Wilk
Ponurnik
Doświadczenie - 200
Zdrowie - 1600
Obrażenie ataku - 90
Odnawia się co - 1,40
Bonus - Dar Muchomora
Niebieski Strażnik
Doświadczenie - 100
Zdrowie - 2000
Obrażenia ataku - 73
Odnawia się co - 5,00
Bonus - Herb zrozumienia
Smok
Doświadczenie - 150 - 600
Zdrowie - 4940
Obrażenia ataku - 230
Odnawia się co - 6,00
Bonus - Zabójca Smoka
Baron Nashor
Doświadczenie - 1400
Zdrowie - 6400
Obrażenia ataku - 240
Odnawia się co - 7,00
Bonus - Pogromca Barona Nashora
Herold Riftu
Doświadczenie - 200
Zdrowie - 5000
Obrażenia Ataku - 105
Odnawia się co - 5,00
Bonus - Przeddzień Zagłady
Bonusy:
Dar kamiennej Pięści - co piąty podstawowy atak ogłusza potwory i stwory (po użyciu smit'a )
Herb Żaru - spowolnienie oraz 5-56pkt nieuchronnych obrażeń ( po użyciu smit'a przywraca zdrowie)
Bystry wzrok - pozwala dostrzec niewidoczne jednostki na wrogim totemie
Wizja Kraba - strefa o promienia 250 jednostek, daje wizje i chwilową premie do prędkości ruchu
Widmowy Wilk - przywołuje kulkę patroluje okolice przez 90 sek ( po użyciu smit'a)
Dar Muchomora - zadaje przeciwnikowi który zaatakuje 10 + 5% posiadanego zdrowia obrażeń magicznych przez 3 sekundy ( po użyciu smit'a )
Herb Zrozumienia - regeneruje 5 punktów many i 0,5 maksymalnej many na sekundę, 10% skrócenia czasu odnowienia oraz zyskuje 2 pkt mocy umiejętności za każdy poziom
Zabójca Smoka - z każdym zabiciem smoka dostajemy bonus który zostaje na stałe
Pogromca Barona Nashora - zwiększa obrażenia ataku i mocy umiejętności oraz moc stworów
Przeddzień Zagłady - zwiększone obrażenia o 10% oraz zwiększa zasięg i prędkość ataku stworów
Już niedługo kolejny post o jungli która skrywa miliony sekretów i tajemnic!
by Lutherek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz