30 marca 2016

Bronie z League of Legends!



Siemanko!
Dzisiaj mam dla was niezłą gratkę. Znalazłem to całkowicie przypadkowo przeglądając youtube w poszukiwaniu czegoś interesującego do obejrzenia. I natknąłem się na coś niesamowitego.
Nie wiem czy pamiętacie ale kiedyś lol udostępnił filmik na którym były robione sztylety Katariny. Trafiłem na ten filmik i co się okazało? Że to nie jedyny projekt który został stworzony przez firmę Baltimore Knife and Sword. Zrobili oni jeszcze Leony Zenith Blade, Diany Crescent Moon Blade oraz Mater Yi Ring Sword. Oglądałem z wielkim zaciekawieniem jak miecz z gry powstaje w realnym świecie i jest ono w pełni funkcjonalne. Wielka łapka w górę za robotę którą wykonała ta firma!

Oto film który udotępnił Riot czyli Sztylety Katariny


A tutaj macie trzy pozostałe które zostały przeniesione z gry do realnego świata

 



Co o tym sądzicie?
Jak dla mnie bomba i polecam zobaczyć resztę materiałów na ich kanale jeżeli interesujecie się grami, komiksami i filmami. Jest tam wiele broni, mieczy, ostrzy i innych tego typu rzeczy przeniesionych z gier, filmów i komiksów do realnego świata. Najlepsze w tym wszystkim jest to że to widzowie w komentarzach wybierają kolejne bronie które ta firma ma przekształcić w realne rzeczy.
Tutaj macie fotki wykonanych mieczy:




by Lutherek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz