20 marca 2016

Moje top 5 adc

Hej, przyszłam dzisiaj do was z takowym tematem: Top 5 ADC.
Ostatnio cały czas gram na bocie i bardzo ciężko wepchnąć mi się na mid'a z czego jest mi bardzo przykro!
Ale czym gram,żeby wygra:
1. Quinn - wiem, wiem lepiej sprawdza się midzie, albo w jungli, ale ja zagrałam nią 10 ostatnich meczy i przegrałam tylko jeden. Tak więc moim zdaniem sprawdza się !



2. Graves- również częściej grany na topie albo jungli, u mnie sprawdza się również na bocie


3. Tristana- jej moja kochana, od kiedy mam skórkę treserka smoków, gra mi się o wiele lepiej, w late game nie do pokonania!!

4. Vayne- trudny adc, ale praktycznie nie do pokonania na solo!













5. Jinx- zawsze spoko- typowy hyper carry, więc nie powinniście mieć problemu z wygraniem giereczki !!
     

Pamiętajcie, też, że ktoś mądrzejszy od nas stworzył conter adc, dlatego zanim wybierzemy adc spójrzmy na co gramy !
Po drugie, nigdy nie wybierajcie pierwszego adc, bądź mida- łatwo będzie was skontrować...

Pozdrawiam Lolova xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz